Creëer waarde. Altijd.

Strive not to be a success, but rather to be of value.

– Albert Einstein

Home » Over SetFocus Heemskerk

Streef niet om succesvol te worden maar probeer waardevol te zijn.

Deze uitspraak , vrij vertaald naar Albert Einstein, geeft goed weer waar SetFocus voor staat. Natuurlijk, iedere ondernemer is op zoek naar succes. De vraag is alleen wanneer heb je succes en hoe kun je het bereiken? Succes is heel persoonlijk. Pas als je weet wat succes voor jou betekent kun je aan het werk om het ook daadwerkelijk te realiseren.

Voor mij is succes een resultaat en geen doel op zich. Voor mij draait het om waarde, om wat ik kan toevoegen. Succes is samenwerken, met partners, met klanten. Want jij kent je product en je klant. met mijn specialisatie op het gebied van online marketing en SEO en jouw kennis van zaken zorgen we samen dat jij die klant online ook bereikt.

Het is zonde om te investeren in een mooie website die je bedrijf weinig resultaat oplevert.  Als je het als een soort online reclamefolder opzet. Dan trek je wellicht wel bezoekers, maar die worden meestal geen klanten. Dus die kan je dan ook niet bedienen. Het web biedt je bedrijf een wereld aan mogelijkheden, als je het maar goed weet in te zetten. Dat gaat niet (meer) vanzelf.

Zie je website als een extra werknemer. Een salespersoon. Ga hem voeden met de juiste informatie over je klanten en je business. Dan gaat hij ervoor zorgen dat er mensen naar je komen die op zoek zijn naar de oplossing die jij biedt. Daar zijn geen trucjes voor. Het gaat om goed inzicht in je klanten en de juiste tools. Voor dat laatste zorg ik.

Ik ben Yvonne Verdonk en oprichter van SetFocus. Ik heb jaren bij business-to-business bedrijven gewerkt in de productieomgeving, in- en verkoop, functioneel ontwerper en projectleider. Kortom ik spreek jouw ‘taal’: erg handig als we met zoekwoorden aan de slag gaan!

Ik vind het geweldig om bedrijven te helpen echte resultaten te krijgen via hun website. Dus niet alleen veel bezoekers, maar ook leads. Dat begint bij onderzoek naar hoe je op het web gevonden wilt worden. Kijk naar de behoeften van je meest ideale klant, dus ook als dat een bedrijf is, en zet van daaruit je site op. Dit blijf je voortdurend monitoren en finetunen, want het web staat nooit stil. Dat maakt het juist ook zo fascinerend. Het is niet van: richt je site goed in en dan is het klaar.

Zoekmachineoptimalisatie is geen tovertrucje waarmee je in een klap bovenaan in Google komt. SEO is een proces. Je blijft onderzoeken wat er gebeurt in je markt en stemt je website daarop af. Ook de methodes en technieken om dat te doen veranderen steeds. Dit houd ik natuurlijk heel goed bij en neem de tijd om je hierin te begeleiden. Zodat je langdurig klanten krijgt via zoekmachines en je weet wat je hiervoor moet doen.

Het draait dus eigenlijk allemaal om je klant, net als bij mij. Het beste resultaat krijg je als je me al inhuurt voorafgaand aan de ontwerpfase van de website. Niet alleen voor zoekwoordenonderzoek, maar ook om de websitearchitectuur vast te leggen. Zodat we SEO-technisch de beste website voor je bedrijf kunnen gaan opzetten en je bezoekers vinden waar ze naar op zoek zijn. Zo zullen steeds weer nieuwe bedrijven je website weten te vinden en klant worden. En kun jij ervoor gaan zorgen dat ze goed geholpen worden.

Ervaring in de materie

Jarenlange ervaring

kennis van moderne SEO

Kennis van zaken

Hands-on mentaliteit en proactieve instelling

Hands on

met een goed gevoel voor humor

Gevoel voor humor

Wil jij ook meer bezoekers op je website?

 
 

Meer bezoek van leads en klanten op je pagina's betekent dat je hoog in de zoekresultaten van de zoekmachines moet komen. En als je die positie hebt bereikt, dan wil je daar natuurlijk ook blijven. Dit is mogelijk door structureel en strategisch te investeren in SEO ofwel zoekmachine optimalisatie.

Zoekmachineoptimalisatie is een specialisme dat uit verschillende onderdelen bestaat. Naast technische aspecten, is ook de kwaliteit van de teksten en media van belang. Maar ook het krijgen van links net als het verkrijgen van links en de snelheid van je site zijn belangrijke elementen. Omdat je hoger in Google wilt komen, zul je al deze aspecten onder de loep moeten nemen. Google beoordeelt je site op basis van ruim 200 onderdelen.

SetFocus heeft deze discipline in huis, werkt nauw samen met  andere professionals waar nodig en is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van SEO.

E-Academy Professional Y.Verdonk

quoteAls gecertificeerd E-Academy Professional houd ik mijn vakkennis op peil door het jaarlijks volgen van gecertificeerde trainingen en congressen.

SetFocus - Yvonne Verdonk

gecertificeerd-door-seoguru

Volg, Like en Share:
verstuur met Email
Facebook

Facebook
Google+

Google+
Twitter

Visit Us
LinkedIn

Whatsapp